Υπάλληλος ξενοδοχείου ξεσπά : “Ο κόσμος έχει τρελαθεί όποιος έχει 5 φράγκα μας βγάζει την πίστη επιδεικτικά”

Υπάλληλος ξενοδοχείου μας έστειλε ένα μήνυμα που σε κάποιους μπορεί να φαίνεται σενάριο επιστημονικής φαντασίας αλλά για κάποιους που έχουν δουλέψει σε ανάλογα πόστα καταλαβαίνουν άμεσα την απογοήτευση της κοπέλας..

Η ανώνυμη φίλη μας και αναγνώστρια του greekzone.gr εργάζεται χρόνια σε ξενοδοχείο σαν υπάλληλος υποδοχής (receptionist) και έχει να μας διηγηθεί πολλές ιστορίες , τόσες ώστε να μην χωρούν σε 10 σελίδες . Αυτή τη φορά θέλει να μας δώσει ένα δείγμα μήπως το διαβάσουν κάποιοι και αλλάξουν νοοτροπία και στάση απέναντι απο κάποιον εργαζόμενο και βοηθήσει έτσι την κατάσταση.

“Οι πελάτες έχουν τρελαθεί υποστηρίζει η Ελένη δεν ξέρω τι έχουν πάθει αλλά απο την περίοδο της κρίσης και μετά με έχουν κάνει να επιστρέφω στο σπίτι με πρησμένο στομάχι απο το άγχος και με χάλια διάθεση.  Οχι δεν είμαι απο αυτές που τα ξεχνούν και αδιαφορούν , νιώθω οτι η εργασία μου είναι το δεύτερο μου σπίτι και νιώθω άσχημα όταν με στήνουν τα 2 μέτρα και κατεβάζουν οτι τους έρθει λες και θέλουν να ξεσπάσουν κάπου και βρήκαν την ευκαιρία με 70/ημέρα να με κάνουν να νιώσω σαν σκουπίδι. ”

Θα σας διηγηθώ ένα απο τα χειρότερα περιστατικά .

 

Πελάτισσα με πλούσιο σύζυγο έπαιρνε τηλέφωνο πριν έρθει στο ξενοδοχείο για να τους βρούμε εστιατόριο.  Ναι δεν είναι η δουλειά μου αυτή αλλά γιατί να μην τους εξυπηρετήσουμε .  Τους έκλεισα τραπέζι σε κοντινό εστιατόριο γιατί όπως είπαν δεν θέλουνε να φάνε σε κουτουκάκι και ταβέρνα , θέλανε κάτι “γκουρμε” εν ολίγοις ακριβό και ιδιαίτερο μαγαζί.   “Σε μισή ώρα θα είμαστε εκεί ” μου είπαν .

Η ώρα 21:30 και το μισάωρο έχει περάσει  δεν έχω νέα τους.  22:20 δέχομαι τηλέφωνο τους και με ύφος η γυναίκα του μου λέει να το ακυρώσω γιατί μπήκα στο tripadvisor και δεν μου άρεσε εσωτερικά το εστιατόριο .( αφού μπήκες εκεί γιατί δεν το έκλεινες και μόνη σου … αλλα πως να της το πεις αυτό ..).

Παίρνω τηλέφωνο το εστιατόριο το ακυρώνω και ακούω καμία 10αρια επίθετα γιατί ο άνθρωπος δουλεύει μόνο με κρατήσεις. (ακουσα και βρισίδια).

Ώρα  22:35 έρχονται στο ξενοδοχείο και τσουπ ακούω αυτό που ήμουν σχεδόν σίγουρη οτι θα ακούσω.  “Που έχει εδώ κοντά να φάμε?¨

Μαντέψτε μου ήρθε να τους πω…  και ναι εδώ δίπλα είναι το γκουρμέ εστιατόριο που ακυρώσατε  αλλά όπως σας είπα αυτό δεν είναι ταβερνάκι κτλ κτλ.

“Μπορείτε να τους καλέσετε αν έχουν τραπέζι”

“Δυστυχώς θα πάτε απο εκει αν μπορεί να σας εξυπηρετήσει τέτοια ώρα και ημέρα ”

Με τα πολλά πήγαν έφαγαν όλα καλά , επέστρεψαν στο ξενοδοχείο με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά…

Η επόμενη μέρα ήταν γεμάτη απαιτήσεις και παράπονα της Κυρίας μόνο

“Εγω θα καπνίζω όπου θέλω ”

“Γιατί το πρωινό δεν το σερβίρετε μέχρι τις 12?”

“Γιατί τα μαξιλάρια στο κρεβάτι είναι έτσι και όχι έτσι”

“Γιατί το ταβάνι είναι ξύλινο”

“φέρτε μας το πρωινό στο δωμάτιο”

“Φέρτε μου την βαλίτσα απο το αυτοκίνητο”

Μετρούσα την ώρα και την στιγμή να φύγουν γιατί το προσωπικό ήταν απασχολημένο και έτρεχα εγώ για όλα… Κουβάλησα μαξιλάρια κουβάλησα βαλίτσες κανόνιζα που θα πάνε …

Το καλύτερο…

Όταν αναχώρησαν και συγκεκριμένα 15 λεπτά μετά την αναχώρηση τους  η Κυρία με Κ κεφαλαίο έβαλε κριτική στο ξενοδοχείο που εργάζομαι .

ΜΑΝΤΕΨΤΕ…

Το σχόλιο της

” Ωραία περιοχή, όμορφο τοπίο αλλα η υποδοχή του ξενοδοχείου μας έστειλε σε ενα εστιατόριο
και μας βαρεσαν τον κεφάλι οχι και 14 ευρώ
η μπριζόλα και 9 η σαλάτα , οι μερίδες χάλια.  Προμήθεια παίρνετε? 
Ένα ταβερνάκι δεν μπορούσε να μας κλείσει?

Αφήστε που δεν μας άφησε να καπνίσουμε , εγώ έχω ηλεκτρονικό τσιγάρο οχι αυτό με το λάδι , Άλλωστε δεν είδα κανέναν να διαμαρτύρεται .

ΑΙΣΧΟΣ”

 

Δεν έχω λόγια γι’αυτο.  Μα τι στο καλό θέλουν με 70 ευρώ να έχουν και έναν να τους κλείνει τραπέζια και να τον θάβουν ?

Μετά απο αυτά αγαπητοί πως να μην έχω αμυντική στάση σε όποιον έρχεται και ζητάει το κάτι παραπάνω..

Συνέλθετε φτάνει .. άνθρωποι είμαστε..