Όλοι έχουμε έναν φίλο που έφερε αυτοκίνητο απο Βουλγαρία για μεροκάματο. Ποια είναι η αλήθεια όμως.

Όλο και περισσότεροι έχουν πέσει στο εύκολο χρήμα και φυσικά στο “μαύρο” εμπόριο των αυτοκινήτων αφου με αυτό θα ασχοληθούμε σε αυτό το άρθρο.

Σε μια περίοδο κρίσης και σε μια περίεργη αγορά κάποιοι θεώρησαν οτι βρήκανε την κότα που βγάζει τα χρυσά αυγά και αυτό γιατί στην Βουλγαρία τα οχήματα δείχνουν να έχουν τεράστια επισκεψιμότητα απο Έλληνες εμπόρους αλλά κυρίως εμπόρους του πεζοδρομίου που εκμεταλλευόμενοι των γνωριμιών τους μέσω των κοινωνικών δικτύων  υπόσχονται στα θύματα τους φθηνά αυτοκίνητα .

 

Πολλές φορές γίνονται θύματα και οι ίδιοι που εμπορεύονται αυτοκίνητα γιατί απλά δεν γνωρίζουν πως να ελέγχουν ένα αυτοκίνητο κάτι που δεν είναι εύκολο καθώς οι ιδιοκτήτες μαντρών στην Βουλγαρία είναι αυστηροί και δεν συνεργάζονται με “ελέγχους” όπως ελέγχουμε εμείς τα αυτοκίνητα μας στην Ελλάδα με υποψία και υπευθυνότητα  κάτι που απαλείφεται εκεί καθώς η τιμή είναι ελκυστική ώστε να ασχοληθούμε με οποιοδήποτε έλεγχο.

 

Πως λοιπόν ένα αυτοκίνητο των 6000 ευρώ μπορεί να στοιχίζει 3500-4000 € στην Βουλγαρία και να φτάνει στην Ελλάδα με μέγιστο κόστος  4500-5000€ ?

 

Πάμε απο την αρχή ..

 

Όλα τα οχήματα της Βουλγαρία στις μάντρες που είναι προς εξαγωγή έχουν εισαχθεί απο Γερμανία και απο Ιταλία .

Για να εισάγεις ένα αυτοκίνητο απο εκεί με χαμηλό κόστος τα πολλά χιλιόμετρα είναι ΔΕΔΟΜΕΝΑ. 

Αφού τα οχήματα με λιγότερα απο 100.000 χλμ  ( diesel , lpg , cng )  έχουν τέτοια αξία που δεν συμφέρει κανείς να τα εμπορευτεί .

Παράδειγμα .      Panda Φυσικό αέριο euro4 που γέμισε τις μάντρες της Βουλγαρίας  ( μοντέλο 2004-2009)

Τιμή Γερμανίας με 300.000 χλμ     1200 ευρώ

Τιμή Γερμανίας με 90.000 χλμ  3500 ευρώ.

 

  1. Πως γίνεται  ένα τέτοιο όχημα στην Βουλγαρία να κοστίζει 1500-2000 ευρώ ?

2). Και πως γίνεται να εισάγεται στην Ελλάδα και να περνά ΚΤΕΟ με γυρισμένα χιλιόμετρα ?

 

Τα πράγματα είναι απλά , βάσει νομοθεσίας τα οχήματα στην ΕΕ πωλούνται και αναγράφονται τα χιλιόμετρα στο τιμολόγιο.  Όταν φτάσει στην Βουλγαρία τα χιλιόμετρα αλλάζουν ( αρνητικά)  και ξαναπερνά ΚΤΕΟ με τα γυρισμένα χιλιόμετρα .

Όταν ο φίλος ο γνωστός ή ο έμπορος του πεζοδρομίου  πηγαίνει να το αγοράσει και να το εισάγει τότε παίρνει βεβαίωση τελευταίου ΚΤΕΟ  άνευ παρατηρήσεων και όχι ΚΤΕΟ της Ιταλίας ή Γερμανίας που πιθανότατα να έχει και ελλείψεις στο ΚΤΕΟ σημαντικές .

 

Στην ΕΛΛΑΔΑ δεν μπορείς να εισάγεις απο Γερμανία η Ιταλία αν το όχημα δεν έχει ΚΤΕΟ ή αν το ΚΤΕΟ έχει παρατηρήσεις έστω και μια κομμένη φούσκα.

Αν λοιπόν ένας εμπορος εισάγει αυτοκίνητο απο Γερμανία και σου δείχνει όλα τα έγγραφα απο το Γερμανικό ΚΤΕΟ σε συνδυασμό με πιστοποημένο βιλίο σέρβις  τότε να ξέρεις οτι εκεί υπάρχει διαφάνεια.

 

 

Aς δούμε μια αγγελία ενός Opel Corsa (2013) με λίγα χιλιόμετρα  στην Γερμανική αγορά.

 

8990 αν υπολογίσεις την μεταφορά και τον εκτελωνισμό θα φτάσεις κοντά τα 1500 ευρώ  , Εν ολίγοις αυτό το όχημα δεν μπορεί να το αγοράσει έμπορος και να το ξαναπουλήσει στην Ελλάδα αφήνοντας κέρδος σε 2 διαφορετικές τσέπες αφού η τιμή του θα ξεπεράσει τα 10.000 ευρώ !

 

Ας δούμε παρόμοια αγγελία με πολλά χιλιόμετρα λοιπόν,

Να σημειωθεί οτι το πρώτο όχημα είναι βενζινοκίνητο (πιο φθηνό απο τα diesel ) και μάλιστα είναι ατρακάριστο.

Τα 2 απο κάτω δεν αναφέρουν τίποτε .

 

Μετά απο αυτά εσύ συνεχίζεις να πιστεύεις οτι αγοράζει όχημα του 2009 με αέριο/Diesel και με 110.000 χλμ?  και με 4000 ευρώ !!!!

 

 

Πως θα ελέγχεις τα σέρβις του οχήματος όταν υπάρχει Online βαση δεδομένων ?

Έχουμε την λύση για εσένα.

Αν ψάχνεις Fiat Lancia Jeep Alfa Romeo ή Volkswagen 

Μπορείς να επισκεφτείς το   F1Check.com να στείλεις τον αριθμό πλαισίου και αν υπάρχουν καταχωρίσεις απο αντιπροσωπεία θα πληρώσεις 30 ευρώ και θα μάθεις όλη την αλήθεια !!!!

 

 

Ελπίζουμε να αλλάξει κάτι σε αυτό …..