O Στέφανος Χίος τα βάζει με τους νταβατζήδες των Εθνικών οδών. “Χρυσοπληρώνουμε δίοδια και όταν βρέχει κλείνει ο δρόμος”
Εκατοντάδες αυτοκίνητα, φορτηγά και λεωφορεία εγκλωβίστηκαν , σχηματίζοντας ουρές χιλιομέτρων, αφού η Εθνική Οδός Αθηνών Κορίνθου και στα δύο ρεύματα στο σημείο έκλεισε, ενώ έκλεισε και η Παλιά Εθνική Οδός, με αποτέλεσμα να είναι αποκλεισμένη όλη η Πελοπόννησος από την υπόλοιπη Ελλάδα!!
Μόλις πριν λίγη ώρα (σ.σ. σύμφωνα με την ενημέρωση της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας αυτό συνέβη λίγο πριν τις 12) άνοιξε το ρεύμα προς Αθήνα , ενώ το ρεύμα προς Κόρινθο σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Ολυμπίας Οδού Νίκο Χανδάνο, «θέλει πολλή δουλειά.».
Σε ποια άλλη ευρωπαική χώρα θα γινόταν κάτι τέτοιο και θα περνούσε στα ψιλά;;;;
Μέτοχοι της Ολυμπίας Οδού Α.Ε. είναι οι εξής εταιρείες:
Vinci Concessions SAS (Γαλλία) (29,9%)
Hochtief PPP Solutions GmbH (Γερμανία) (17%)
J&P-Άβαξ (Κύπρος) (19,1%)
Άκτωρ Παραχωρήσεις ΑΕ (Ελλάδα) (17%)
ΓΕΚ Τέρνα ΑΕ (Ελλάδα) (17%)
Και τι κόστισε στον ελληνικό λαό!
Το συνολικό κόστος κατασκευής του έργου ανέρχεται σε 1,487 εκατομμύρια ευρώ και χρηματοδοτείται από ένα συνδυασμό ιδιωτικών κεφαλαίων (τραπεζικά δάνεια και ίδια κεφάλαια), ευρωπαϊκών κονδυλίων, τη συμβολή των χρηστών και το Ελληνικό Δημόσιο.
Συγκεκριμένα, κατά την περίοδο κατασκευής, το έργο χρηματοδοτείται κατά 38% από ιδιωτικά κεφάλαια (29% τραπεζικά δάνεια-9% ίδια κεφάλαια), 33% από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, 23% από τη συμβολή των χρηστών και 6% από το Ελληνικό Δημόσιο.
Εγκαίνια της Ολυμπίας οδού
Οι εικόνες καταστροφής!