Μόλις πήγε το αυτοκίνητο για service στην Volkswagen , κατάλαβε οτι είχε πέσει θύμα ..

Οι “μαύροι” εισαγωγείς αυτοκινήτων πλέον είναι παντού και όσο οι δελεαστικές τιμές της γειτονικής χώρας (Βουλγαρίας) δίνουν το έδαφος για να αυξήσεις την κερδοφορία σου τόσο θα βλέπουμε ιδιώτες να κάνουν “παράγκες” ώστε να εμπορεύονται οχήματα.

Ένας έμπορος με όνομα και έδρα δύσκολα θα έκανε κάτι ανάλογο καθώς η κατάσταση του οχήματος και τα χιλιόμετρα μπορούν να ανιχνευθούν αν κάποιος το ζητήσει πραγματικά.

Το θύμα της ιστορίας μας βρήκε μια αγγελία στο διαδίκτυο για ενα Volkswagen σε ιδιαίτερα χαμηλή τιμή με με χιλιόμετρα (120.000) που δικαιολογεί η παλαιότητα του οχήματος (2011).    Η τιμή επίσης δελεαστική αφου ο μέσος όρος των οχημάτων αυτών στην Ελλάδα αγγίζει τα 10.000  και ο φίλος μας το βρήκε στα 8.500 μια διαφορά που αξίζει τον κόπο να δεις απο κοντά ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

 

Σημείωση ένα αυτοκίνητο 250.000+ χιλιομέτρων στην Ελλάδα έχει σχεδόν την ίδια τιμή με αυτά της Βουλγαρίας αφου μιλάμε για παρόμοια κατάσταση…

Αυτό που δεν πρόσεξε είναι οτι ο πωλητής κατά καιρούς είχε κι’αλλες αγγελίες και δεν είχε αγοράσει το αυτοκίνητο για την γυναίκα του όπως και ο ίδιος ανέφερε  αλλά είχε κάνει επάγγελμα την εισαγωγή αυτοκινήτων απο Βουλγαρία “βαφτίζοντας” τα οχήματα του “Ιταλικά”.

Φυσικά και έπαθε σοκ όταν έβαλε σε μηχανή αναζήτησης το κινητό του ( google).  Περισσότερες απο 40 αγγελίες βρέθηκαν δηλωμένες στο κινητό του τηλέφωνο !!

 

Το θύμα όμως άργησε να ανακαλύψει όλα τα άνωθεν και αυτό γιατί ποτέ δεν είχε κάνει έλεγχο το μεταχειρισμένο του αυτοκίνητο παρα μόνο σε ένα συνεργείο που αποδείχτηκε οτι είναι το συνεργείο που κάνει τα “μερεμέτια” στα αυτοκίνητα που φέρνει ο πωλητής απο Βουλγαρία.

Όταν σκέφτηκε οτι έπρεπε τουλάχιστον μία φορά να επισκεφθεί την αντιπροσωπεία της Volkswagen να μάθει κάποια πράγματα και να ρίξουν μία ματιά στο αυτοκίνητο  έμεινε έκπληκτος απο τα ευρήματα.

  1. Το όχημα είχε τελευταίο σέρβις στην Ιταλία με 255.000 χλμ το 2016 !!!
  2. Όλες οι αναθυμιάσεις είχανε φραγμούς  ( άλλη μια ένδειξη πολλών χιλιομέτρων)
  3. Είχε ανοιγμένους αερόσακους (πλαϊνούς) και ήταν δηλωμένο στον εγκέφαλο αερόσακων
  4. Είχανε καταργήσει το φίλτρο καταλοίπων στην εξάτμιση (DPF)
  5. Είχανε αφαιρέσει με κωδικοποίηση εργοστασιακό εξοπλισμό επειδή ήταν ελαττωματικός ώστε να μην εμφανίζεται η βλάβη

Τώρα σκέφτεται πως να κινηθεί νομικά αφού ο πωλητής δεν έχει νομική έδρα και φαίνεται σαν ιδιώτης  και δεν μπορεί να διεκδικήσει τίποτα αφού το όχημα το είχε ελέγξει πριν το αγοράσει !   Ισώς την εφορία ψάχνεις φίλε μου εκεί είναι η λύση…

 

Μην ξεχνάτε υπάρχουν και μάντρες που κάνουν το αντίστοιχο ..  Ρϊξτε μία ματιά μην εμπιστεύεστε μεγάλα ονόματα και ακριβές βιτρίνες!