Καταγγελία: «Ηλεκτρονικό κατάστημα μου έφαγε χρήματα χωρίς να παραδώσει προϊόν»

Για απάτη καταγγέλλει συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα ο κος Γιώργος Ρούσσος, κάτοικος Σαντορίνης. Όπως αναφέρει στο zougla.gr, στις 17 Σεπτεμβρίου επικοινώνησε τηλεφωνικά με το « e-toolsline.gr» προκειμένου να αγοράσει μια αντλία υδρεύσεως.

Απάντησε όπως λέει μια κυρία, η οποία του έδωσε αριθμό λογαριασμού, προκειμένου να κατατεθούν τα χρήματα και να προχωρήσει η παραγγελία. Έτσι ο κος Ρούσσος κατέθεσε τα χρήματα και περίμενε προκειμένου το προϊόν να έρθει στην επιχείρησή του. Ο καιρός όμως περνούσε και η παραγγελία δεν έφτανε. Έτσι προχώρησε και σε δεύτερη επικοινωνία με το ηλεκτρονικό κατάστημα την προηγούμενη εβδομάδα. Ο υπάλληλος που απάντησε αυτή τη φορά πως η παραγγελία θα έρθει το αργότερο μέχρι τη Παρασκευή 1 Οκτωβρίου. Κάτι τέτοιο όμως δε έγινε. Ο καταγγέλλοντας προσπάθησε να επικοινωνήσει εκ νέου από τότε με το ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά δεν είναι εφικτό.

Παρόλο που υπάρχει τηλεφωνικός αριθμός, δεν απαντά κάποιος στην γραμμή. Ο ίδιος αναφέρει επίσης πως στα σχόλια στο Διαδίκτυο υπάρχουν κι άλλοι χρήστες οι οποίοι την έχουν πατήσει και  πως πρόκειται για κατάστημα – απάτη.

Το zougla.gr προσπάθησε να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το συγκεκριμένο κατάστημα αλλά δεν απάντησε κανείς.

 

Διαβάστε το στο zougla.gr