Η απαράδεκτη διόρθωση δασκάλας σε μαθητή της που εξόργισε γονείς και εκπαιδευτικούς

Συμπεριφορά δασκάλας: Η διόρθωση μίας δασκάλας έχει εισπράξει αρνητικά σχόλια. Ο μαθητής ακυρώνεται από την ίδια του τη δασκάλα. Μάλιστα, αναφέρεται στη συμπεριφορά του παιδιού. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, όμως, η δασκάλα προχωρά στον απαραίτητο σχολιασμό, γράφοντας με κόκκινο στυλό.

Συμπεριφορά δασκάλας: Η διόρθωσή της

Ο μαθητής λοιπόν αφού έγραψε την άσκηση που του ανατέθηκε (κλήθηκε να γράψει 3 φορές τις λέξεις “καλοκαίρι” και “φθινόπωρο”, που έκανε λάθος είτε στην αντιγραφή είτε στην ορθογραφία). Η δασκάλα δεν έμεινε ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα της προσπάθειάς του. Έτσι, διόρθωσε το γραπτό με κόκκινο στυλό. Επίσης, σημείωσε παράλληλα τις εξής παρατηρήσεις: “Θα ήταν καλύτερα να μην την έκανες. Προσβάλλεις τον εαυτό σου και εμένα. Ξέρουμε ότι μπορείς να γράφεις σωστά και με ωραία γράμματα. Άλλωστε είχες 3 ημέρες“.

Η απάντηση και ο τρόπος της δασκάλας εξόργισαν όσους γονείς αλλά και όσους εκπαιδευτικούς είδαν τη φωτογραφία του γραπτού καθώς θεωρούν ότι η εκπαιδευτικός σε καμία περίπτωση δεν αντιμετώπισε το μαθητή με επιείκεια και ενσυναίσθηση αλλά αντιθέτως τον κατακεραύνωσε και του “έκοψε τα φτερά” της προσπάθειας. Άλλωστε θα μπορούσε να κάνεις τις όποιες παρατηρήσεις με εύσχημο τρόπο χωρίς να προσβάλει το μαθητή.

Συμπεριφορά δασκάλας: Τι έχουν δείξει παιδαγωγικές έρευνες

Πέραν των επισημάνσεων της δασκάλας, ιδιαίτερος λόγος γίνεται και για το γεγονός ότι χρησιμοποιεί κόκκινο στυλό. Τα τελευταία χρόνια παιδαγωγικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι το “το κόκκινο στυλό είναι αντιπαιδαγωγικό” καθώς πρόκειται για μια πρακτική που δημιουργεί στο μαθητή άγχος επίδοσης.

Ακολουθεί η φωτογραφία με τη διόρθωση του γραπτού

πηγη