Γεμάτο παράπονα το διαδίκτυο για το service των ASUS στην Ελλάδα.

Εδώ και μήνες έχει παρατηρηθεί μια έξαρση παραπόνων για τα προϊόντα της ASUS.  Aυτό που προβληματίζει όμως όπως φαίνεται τους καταναλωτές δεν είναι τόσο η κατασκευαστική ποιότητα αλλά η αντιμετώπιση που έχουν απο την τηλεφωνική υποστήριξη και φυσικά η εφαρμογή της εγγύησης.

Αν ανατρέξουμε σε πρόσφατα περιστατικά με μια απλή αναζήτηση θα βρούμε πολλά θέματα που δεν έχουν κλείσει χωρίς βέβαια να γνωρίζουμε το ιστορικό μιας βλάβης και επισκευής.

 

Το καλύτερο της υπόθεσης είναι οτι αν χρειαστείς τα στοιχεία της εταιρείας για να συμπληρώσεις μιας φόρμα στον συνήγορο του καταναλωτή ο Υπεύθυνος στο τεχνικό τμήμα / επικοινωνίας σου απαντά με ειρωνικό ύφος “Δεν έχουμε διευθυνση” 

Επαφή με την ASUS Ευρώπης δεν έχει κανείς και δεν μπορείς να πεις κουβέντα πουθενά !

Σύντομα θα έχουμε ολοκληρωμένη μια πρόσφατη καταγγελία αναγνώστη.